PRAVIDLA ZÁVODU

REGISTRACE ZÁVODNÍKŮ:

  • Přihlásit se můžete přímo na místě v den závodu, nebo předem.

  • Předem se registrujte telefonicky na tel. 724 186 974 nebo na mail: fichtlcupokresanec@seznam.cz

  • Při registraci uveďte: jméno, příjmení, kategorii, startovní číslo, bydliště.

  • Startovné ve výši 300Kč (+ 500Kč vratná záloha na čip číslo) uhradí závodníci na místě v den závodu od 8:00 do 10:00 hodin.

  • Hlavního závodu Jawa50 se mohou zůčastnit jezdci bez věkového omezení. Za závodníky do 18ti let ručí zákonný zástupce, který musí být v době závodu v blízkosti trati (toto bude stvrzené jeho podpisem na přihlášce).

TECHNICKÁ PRAVIDLA:

Jawa50 SPECIÁL

  • Válec a blok motoru musí pocházet z Jawy50, chlazení vzduchem, navařená žebra povolena, rozteč šteftů hlavy a válce musí být orig. 44×38 mm

  • Povolen maximálně 8. výbrus válce (tj. 40,00mm), zdvih musí být orig. 44mm

  • Válec nesmí být zkrácen, ojnice musí být originální délky

  • Karburátor libovolný, klapky jsou povolené, hlava válce libovolná, zapalování libovolné – může být bezkontaktní, výfuk libovolný, spojka libovolná

  • Povolena pouze tří-rychlostní převodovka

  • Ostatní věci jsou povolené

  • Funkční brzdy, čitelné startovní číslo

Jawa50 SUPER-SPECIÁL

  • Válec i blok můžou být jakkoliv upraveny, chlazení libovolné

  • Karburátor libovolný, klapky jsou povolené, hlava válce libovolná, zapalování libovolné – může být bezkontaktní, výfuk libovolný, spojka libovolná

  • Převodovka bez omezení počtu rychlostních stupňů

  • Ostatní věci jsou povolené

  • Funkční brzdy, čitelné startovní číslo

Jawa50 ORIGINÁL

  • ​Čitelné startovní číslo

  • Drapáky jsou povoleny

  • Závodit mohou stroje pouze typu: Pionýr, Mustang, Pařez

  • Sériový motor bez jakýchkoliv úprav (dovoleno použití jednokroužkového pístu a jehlového ložiska na pístním čepu)

  • Vrtání válce max. 8. výbrus (tj. 40,00mm), zdvih 44mm, rozteč šteftů originální

  • Původní sériová zadní kyvná vidlice včetně tlumičů, sériová přední vidlice bez jakýchkoliv výztuh a úprav, sériová kola a brzdy

  • Zapalování musí být originál (kladívkové)

Jawa50 OŘEŽPLECH

  • ​Čitelné startovní číslo

  • Drapáky jsou povoleny

  • Závodit mohou stroje pouze typu: Pionýr, Mustang, Pařez

  • Sériový motor včetně karburátoru, sacího potrubí (filtr libovolný), válce, hlavy, vík motoru a bez jakýchkoliv úprav kanálů ve válci

  • Původní nosná část rámu pro uložení motoru včetně uložení zadní kyvné vidlice musí zůstat

  • Zákaz použití centrálního tlumiče, zadní vidlice může být upravena, tluniče libovolné

  • Toleruje se vyztužení rámu, krk řízení – podsedlovka, libovolná přední vidlice, libovolný výfuk

  • Zapalování může být bezkontaktní (VAPE)

  • Vrtání válce max. 8. výbrus (tj. 40,00mm), zdvih 44mm, rozteč šteftů originální

MINIKROS

  • věkové omezení do 10ti let

  • objem motoru max. 50ccm

  • motor jednorychlostní s odstředivou spojkou

  • motocykl, nebo čtyřkolka typu minibike

PITBIKE

  • bez věkového omezení

  • motocykl do obsahu 212 ccm


DALŠÍ PROPOZICE

  • Kategorie SPECIÁL a SUPER-SPECIÁL budou startovat ve společné rozjížďce, ale hodnocena bude každá kategorie samostatně!

  • Během jízdy je možné dotankovat a opravovat stroj, ale není možné měnit jezdce ani stroj.

  • Závod bude počítán pomocí elektronické časomíry.

  • Systém závodu kategorií Pionýr a Pitbike bude 2x 20minut (může být změněno dle stavu trati)

  • Trénink bude obsahovat jedno kvalifikační kolo (o pořadí na start)

POVINNÁ VÝSTROJ:
Každý závodník musí mít přilbu, brýle, rukavice, pevné boty, dlouhé kalhoty a dlouhý rukáv.