NAVIGACE
OKŘESANEČ
Oficiální stránky obce
Obecní úřad - povinně zveřejňované informace 106/1999 Sb.

Úvodní stránka - Obecní úřad

Obecní úřad - povinně zveřejňované informace 106/1999 Sb.


Název:Obecní úřad Okřesaneč
Důvod a způsob založení:Vznik a zánik obcí je upraven zákonem č. 128/2000 Sb. o obcích(obecní zřízení) ve znění pozdějších právních předpisů.
Organizační struktura:Zbyněk Vančura (starosta)
Ján Puskás (místostarosta)
Úřední hodiny:pátek: 18:00 - 20:00 hod.
Kontaktní spojení:724 186 974 (tel. starosta)
E-mail:ouokresanec@seznam.cz
Oficiální stránky obce:www.okresanec.cz
Bankovní spojení:Bankovní účet veden u České spořitelny, Čáslav
č.ú. 443523329/0800
Poštovní adresa:Okřesaneč 8
286 01 Čáslav
Elektronická podatelna:ouokresanec@seznam.cz
IČ:00236284

Poskytování informací


Příjem žádostí a podání

Žádost o informace se přijímá na obecním úřadě v úředních hodinách. Žádost může být podána ústně nebo písemně. V případě, že je žádost podána ústně, zástupce obecního úřadu, který žádost přijal, ji ústně vyřídí. O takovém vyřízení žádosti se neprovádí písemný záznam. V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena
  • jaká konkrétní informace je požadována
  • kdo žádost podává

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání


Způsob odvolání a jeho obsah:

  • odvolání se podává písemně hnědou doručenkou na adresu obecního úřadu
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele

O odvolání rozhoduje:

  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Obec pronajímá pohostinství "NA VÝSLUNÍ"

Odpovědný vedoucí: Kateřina Davidová

Provozní doba:

Pondělí: 18.00 - 22.00

Úterý: 18.00 - 22.00

Středa a čtvrtek: zavřeno

Pátek: 17.00 - 23.00

Sobota: 17.00 - 24.00

Neděle: 18.00 - 22.00



Obec Okřesaneč TOPlist